.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادستانی تهران با ورود به موضوع انتشار اخبار کذب توسط افراد رسانه ای برای سانحه بالگرد رئیس جمهور، طی ساعات گذشته به تعدادی از افرادی که تشویش اذهان عمومی کرده بودند تذکر داده است. تذکر دادستانی تهران به برخی افراد رسانه‌ای
دادستانی تهران با ورود به موضوع انتشار اخبار کذب توسط افراد رسانه ای برای سانحه بالگرد رئیس جمهور، طی ساعات گذشته به تعدادی از افرادی که تشویش اذهان عمومی کرده بودند تذکر داده است.(ادامه)
نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده ۴۲ گفت: حکم نهایی پرونده شرکت «مدیران خودرو» درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس ۵۵ تولیدی این شرکت ۳۱ اردیبهشت اعلام می‌شود. صدور حکم نهایی شرکت مدیران خودرو تا فردا
نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده ۴۲ گفت: حکم نهایی پرونده شرکت «مدیران خودرو» درباره غیر استاندارد بودن قطعه اکسل عقب خودروی ایکس ۵۵ تولیدی این شرکت ۳۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.(ادامه)
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است. تعطیلی شنبه با چه استدلالی توجیه شده است؟ 
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است.(ادامه)
درگذشت روحانی مشهور لبنان
(ادامه)
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد. تتلو به حبس محکوم شد
وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو از محکومیت موکلش به حبس خبر داد.(ادامه)
وقتی استرس و اضطراب‌ها در محیط زندگی زیاد می شوند، موجب ترشح مکرر استرس هورمون‌ها در بدن خواهد شد و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد. ارتباط استرس و سکته‌های مغزی
وقتی استرس و اضطراب‌ها در محیط زندگی زیاد می شوند، موجب ترشح مکرر استرس هورمون‌ها در بدن خواهد شد و سیستم ایمنی بدن نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - يكشنبه ۳۰ اردیبهشت
روزنامه های امروز به موضوعاتی مانند رقم بالای تولید نفت ایران و فروپاشی شورای جنگ اسرائیل پرداختند.(ادامه)
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است. رئیس‌جمهور: باید جلو سقط جنین گرفته شود
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم. واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید «خزر»
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.(ادامه)
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه .... خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید در غرب مازندران
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه ....(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.
انتقاد رئیس‌جمهور از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود. (ادامه)
خلجی: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: از هشت صبح امروز جلسه پیگیری ویژه موضوعات مهم «رفع موانع خودکفایی در تولید برنج»، «مولدسازی پلاژهای دولتی»، «توسعه زیرساخت‌های بنادر استان»، «رسوب کالا در گمرکات» و «مسایل تالاب میانکاله» با حضور رییس جمهور در استانداری در حال برگزاری است.(ادامه)
سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از ۲۹ اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می‌شود. پخش سریال جدید «پشت پرده» با بازی رضا شفیعی جم
سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده‌های یزدی را به تصویر می‌کشد، از ۲۹ اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور : تاخیر در اجرای مناطق آزاد در مازندران به هیچ وجه درست نیست .
قرار ما نیست که مناطق آزاد، منطقه واردات در کشور شود . مناطق آزاد باید مناطق تولید در کشور شود "(ادامه)
رئیس جمهور : صنایع تبدیلی در استان مازندران ضعیف است
رئیس جمهور : صنایع تبدیلی در استان مازندران ضعیف است " صنایع تبدیلی ارزش افزوده ایجاد می کند، اشتغال ایجاد می کند و می تواند تولید را افزایش دهد "(ادامه)
امپراتور شارلمانی (یکی از امپراتوران روم) آنچنان جذب رازیانه شده بود که این گیاه را به اروپا برد و آن را در زمین‌های خود پرورش داد. برای درمان نفخ شکم این داروی گیاهی را مصرف کنید
امپراتور شارلمانی (یکی از امپراتوران روم) آنچنان جذب رازیانه شده بود که این گیاه را به اروپا برد و آن را در زمین‌های خود پرورش داد.(ادامه)
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم. زینک و کوتاه شدن دوره سرماخوردگی/ شناسایی سویه جدید کووید
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.(ادامه)
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید. ناشتا شیر نخورید
در حالی که فواید تغذیه ای شیر گاو قابل توجه است، بهتر است آن را اول صبح با معده خالی مصرف نکنید.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند. این غذاها طول عمر را کم میکنند
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد. بزرگترین نمایشگاه گل وگیاه شمال کشور برگزار می شود
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است ....(خبر)
(ادامه)
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است. برچسب زورکی آریایی این بار بر اذان!
این در حالی است که سال‌های گذشته برگزاری عقد آریایی با انتقاداتی همراه بود، حالا نوبت به اذان آریایی رسیده که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شده است.(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند. خون‌فروشی؛ کار خیر یا کسب درآمد؟
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند.(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد. مصرف زیاد پنیر به این دلایل ممنوع
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر .... نظر دفتر آیت الله خامنه ای و ۳ تن از مراجع تقلید درباره تعطیلی شنبه / آیا تعطیلی شنبه تشبه با یهودیت محسوب می شود؟
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات ملی و اصلاح برخی رویه‌ها نیازمند انجام مباحثات علمی و عمیق است، گفت: پس از بررسی های دقیقی که صورت گرفت عیان شد،تغییر ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 633 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.024 seconds.